ANPC & Soluționarea Alternativă a Litigiilor (SAL)

Phone Clinic – Service GSM Zalău
Operat de PHONE CLINIC SRL – CUI: 51832573, Nr. RC: J2025036379001, EUID: ROONRC.J2025036379001
Sediu: Bulevardul Mihai Viteazul 7, corp de legătură bl. D&E, Zalău 450025 • E-mail: contact@phoneclinic.ro • Tel.: +40 740 054 707

1) Informare pentru consumatori

Dacă nu reușim să soluționăm pe cale amiabilă o sesizare, ai dreptul de a apela la:

ANPC – Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor: anpc.ro
SAL – Soluționarea Alternativă a Litigiilor: sal.anpc.ro
SOL/ODR – Platforma europeană de soluționare online a litigiilor: ec.europa.eu/consumers/odr

2) Pașii recomandați înainte de a sesiza ANPC/SAL

1. Contactează-ne la contact@phoneclinic.ro sau +40 740 054 707 și descrie pe scurt situația (nr. bon/factură, model dispozitiv, data reparației).
2. Primești răspuns în cel mai scurt timp cu soluția propusă (reparație în garanție / înlocuire piesă / alte opțiuni).
3. Dacă nu ajungem la o înțelegere, poți depune sesizare la ANPC sau poți apela la procedura SAL (gratuită pentru consumator și, de regulă, mai rapidă).

3) Sesizare către ANPC

Poți depune sesizarea online pe anpc.ro. Pregătește:

• Copii după documente: bon/factură, fișă service/garanție, corespondență relevantă;
• Datele comercianului: PHONE CLINIC SRL, CUI 51832573, Bulevardul Mihai Viteazul 7, corp de legătură bl. D&E, Zalău 450025;
• O descriere clară a problemei și a soluției dorite.

4) Soluționare Alternativă a Litigiilor (SAL)

SAL este o procedură de mediere/conciliere între consumator și comerciant, administrată de entități SAL autorizate de ANPC.

Cum inițiezi: accesezi sal.anpc.ro, completezi cererea și atașezi documentele. Procedura este, de regulă, gratuită pentru consumator și are termene mai scurte decât instanța.

5) Platforma SOL/ODR (UE)

Pentru tranzacții încheiate online, poți depune o plângere pe platforma ODR, care direcționează speța către o entitate SAL competentă.

6) Model scurt de sesizare (text orientativ)

Subiect: Sesizare privind serviciu de reparații – Phone Clinic
Conținut: Numele meu este [Nume Prenume], în data de [zz.ll.aaaa] am beneficiat de serviciul [ex.: înlocuire display] pentru dispozitivul [model/IMEI], la Phone Clinic (PHONE CLINIC SRL). Atașez bonul/factura și fișa de service.
Problema: [descriere clară – de ex.: defect reapărut în perioada de garanție].
Solicit: [remediere în garanție / înlocuire piesă / restituire cost etc.].
Date contact: [telefon/e-mail].

7) Date comercian

PHONE CLINIC SRL
CUI: 51832573 • Nr. RC: J2025036379001 • EUID: ROONRC.J2025036379001
Sediu: Bulevardul Mihai Viteazul 7, corp de legătură bl. D&E, Zalău 450025
E-mail: contact@phoneclinic.ro • Tel.: +40 740 054 707

8) Linkuri utile

• ANPC – https://anpc.ro
• SAL – https://sal.anpc.ro
• SOL/ODR (UE) – https://ec.europa.eu/consumers/odr

Notă

Îți recomandăm să consulți și Termenii și Condițiile și Politica de Confidențialitate pentru informații despre garanție, proceduri și protecția datelor.